Luster od minjon-korpica

Dragi moji,

Kada smo u februaru obilazili Budimpeštu, osim prelepih trgova, mostova i muzeja, meni je pažnju privuklo to na koji način su skockane njihove male radnje, kafići i posebno jedna minijaturna poslastičarnica.

Malo dalje od centra grada (  gde sve radnje izgledaju isto kao u bilo ko drugom velikom gradu ), par dana smo pili kafu u jednoj maloj poslastičarnici sa tri stola.

Tako je prelepo ušuškana i šarena, da sam telefonom škljocnula par fotografija sa namerom da neki deo te slatkoće prenesem u svoj stan.

I tako nastaje ovaj moj projekat. Luster ukrašen papirnim korpicama za kolače. 🙂

dsc_0065

Potrebno je :

– papirne minjon-korpice (jednobojne ili šarne po uzboru )

– pištolj za silikon i silikonski stapici

– abažur ( luster ) od papira

dsc_0031

Postupak :

– Krenemo sa lepljem minjon-korpica tako što silikon nanosimo na željeno mesto na lusteru i pažljivo pritisnemo vrhovima prstiju, pazeći da se ne opečemo.

dsc_0028

– Minjon-korpice lepimo praveći koncentrične krugove od vrha prema sredini

 

dsc_0061

– Po želji na određena mesta možemo dodati korpice u druge boje ili dezena – pustimo mašti na volju 🙂

 

Vrlo je jednostavna izrada ovog lustera, trebaće samo malo odvojenog vremena i strpljenja…

Ja sam svoj stari luster na ovaj način malo osvežila i vratila u spavaću sobu i sada mi i soba izgleda malo,ali dovoljno drugačije.

dsc_0102

Leave a comment