Koktel štapići sa sirom

Dragi moji,

Ovo je recept moje svekrve koji me je oduševio. Jednostavani za pripremu, ovi štapići su jednostavno preukusni.
Možete ih takođe i zamrznuti, pa kada vam zatrebaju samo premazati žumancetom i posuti susamom i peći.Samo ih pre pečenja teba ostaviti da se odlede.

dsc_0291

Recept :

Sastojci :

  • 300 g oštrog brašna
  • 300 g margarina ili maslaca
  • 300 g svežeg sitnog, nemasnog, neslanog sira
  • 1-1,5 kašičica soli
  • 1 žumance za premazivanje
  • susam i kim za posipanje

Postupak izrade :

  • Radi lakšeg mešanja,nasuti u posudu deo brašna ( otprilike trećinu ukupne količine),pa preko njega narezati de margarina.Preko margarina opet nasuti deo brašna, pa narezani margarin i tako raditi dok ne potrošite sav margarin i brašno.Znači: red brašna-red margarina.
  • Rukom dobro izmešati brašno i margarin.
  • Dodati sir i so, pa zatim ponovo masu dobro zamesiti rukama.
  • Od testa napraviti loptu i zamotati je u prozirnu foliju.
    Ostaviti da se ohladi u frižideru 2 sata.
  • Testo razvući oklagijom na debljinu oko 1 cm.
  • Spravicom za rezanje testa ili nožem testo rezati na štapiće.
  • Žumancetom premazati svaki štapić i posuti kimom ili susamom ( ja sam polovinu posula susamom, a polovinu susamom )
  • Peći u rerni zagrejanoj na 200 stepeni oko20 min ( zavisi i od rerne, najbolje da proverite da li su dobro pečeni i odozgo i odozdo ).stapici-8

Mogu biti super doručak ili večera sa jogurtom ili fino posluženje uz pivo 🙂

stapici-9

2 thoughts on “Koktel štapići sa sirom

Leave a comment