Slane veknice

Dragi moji,

Danas sam isprobala recept za ovo predjelo i jako sam zadovoljna.

Dekorativno je i ukusno, a možete koristiti koje god kalupčiće za pečenje imate.

Moji su u obliku veknice, pa sam tako i nazvala predjelo.

veknice 3

Recept :

Za testo :

  • 250 g svinjske masti
  • 2 jajeta
  • 1 dl mleka
  • 1/2 kašičice soli
  • 500-600 g brašna

Za fil :

  • 100 g šunke
  • 2 kašike pavlake
  • 200 g feta sira
  • 1 kašika majoneza
  • 1 veća kisela paprika

Način pripreme :

1. U dublju posudu stavite mast i jaja i umutite ih mikserom.

2. Dodati mleko i so i sjediniti smesu.

3.Postepeno dodavati brašno, smesa treba da bude glatka i da se ne lepi za prste.

4.U kalup utisnuti komadić testa, tako da prekrije dno i zidove kalupa, a zatim prstom po sredini napraviti malo udubljenje.

5. Napraviti fil od pavlake, šunke isečene na kockice, kisele paprike ili kiselih krastavaca isečenih na kockice, majoneza i feta sira.

Po želji možete dodati obarenu šargarepu ili grašak.

veknica 8

6.Kalupove sa testom poređati na pleh i peći u rerni zagrejanoj na 200 stepeni oko 15-20 minuta.
Kada su pečeni, izvadite ih iz kalupova, a kada se ohlade na veknicu dodajte po kašičicu fila i prekrijte je drugom veknicom.

veknice 1

Leave a comment