Carske štanglice…baš su carske !

Dragi moji,

 

Ukoliko imate malo više vremena na raspolaganju i želju da se igrate u kuhinji-ovo su kolačići za vas.

DSC_0480

Sastojci :

Biskvit:

  • 125 g brašna
  • na vrh noža praška za pecivo
  • 50 g šećera
  • malo soli
  • 2 žumaceta
  • 75 g maslaca

Fil .

  • 300 g marcipana
  • 200 g lešnika
  • 300 g čokolade

 

  • Pomešajte brašno, prašak za pecivo, so, šećer i žumanca.U tu masu dodajte komadiće putera.Umesite glatko testo, omotajte ga prozirnom folijom i ostavite 1 sat u frižideru.

DSC_0439

  • Testo tanko razvucite i secite štanglice dimenzija približno1,5 cmx4 cm ( naravno, ne moraju sve biti iste ) Dobije se između 40 i 60 komada.
  • Marcipan masu premesite i na svaku štanglicu od testa razvucite komadić marcipana ( možete i  razvući marcipan masu i takođe iseći na štanglice-ja sam to radila direktno na testu ). Na marcipan stavite 3 cela lešnika koja ste prethodno malo prepekli i oljuštili.
    Moji su lešnici one duguljaste sorte tako da sam ih ja polovila.
    Štanglice peći u rerni prethodno zagrejanoj na 200 C 10-15 min.

DSC_0448

  • Čokoladu otopite na pari, dodajte kašiku ulja i prelijte ispečene štanglice. Najbolje je ako imate rešetku, ja nemam pa sam svaki držala u ruci i prelivala ih držeći štanglicu iznad posude sa čokoladnom glazurom.

Ostavite ih malo u frižideru, da se stegnu.

DSC_0459

Nadam se da ćete naći neku priliku za koju bih ih vredelo isprobati i da ćete uživati u pripremi i degustaciji !

2 thoughts on “Carske štanglice…baš su carske !

Leave a Reply

