Fine čokoladne štanglice

Dragi moji,

  Evo jednog recepta koji mnogi ne bi povezali sa naslovom mog bloga, a ja smatram da je ovo divan kolač jer sadrži kvalitetne sastojke,samo je, naravno bitna umerenost, a za mene je najbolje da pozovem goste na kolač, tako je najmanja šansa da ćemo sve smazati muž i ja 🙂

Znači, uživamo u kvalitetnim, domaćim slatkišima, ali se trudimo da budemo umereni…

DSC_0354

Sastojci :

  • 250 g maslaca
  • 140 g šećera
  • 240 g čokolade za kuvanje
  • 100 g mlevenog lešnika
  • 6 kom jaja
  • 280 g brašna
  • 3 kašike ulja

1.  U veću šerpu staviti maslac,šećer,140 g čokolade za kuvanje,mleveni lešnik ( ostaviti malo lešnika za posipanje kolača ) i 6 žumanceta.
2.  Sve to otopiti na ringli na niskoj temperaturi.

3. Kada se otopi,dodati 6 umućenih belanaca i brašno.

4. Dobijenu masu razliti u brašnom posut pleh ili kalup – ja sam koristila tepsiju dimenzija 33 cm x 20 cm
5. Peći na 180 stepeni oko 25 min ( proverite čačkalicom da li je pečeno )

6. Glazuru napraviti topljenjem 100 g čokolade i 3 kašike ulja.

7. Preliti malo prohlađen biskvit ovom glazurom,posuti mlevenim lešnikom, ostaviti da se ohladi i seći na tanje štanglice.

Prijatno!

Leave a Reply

