Novi trikovi za mršavljenje

Ja ne znam da li kod Vas deluju ovi saveti, znam da ih ja vrlo brzo zaboravim, ali kada su novi i interesantni imaju veće šanse da mi ostanu u glavi, pa i da primenim neki kada se setim.

A pošto ovaj blog pišem između ostalog i kao dobronameran podsetnik sebi, mislim da će biti od koristi.

Dovoljno spavajte.

winter-sleep-295403_640

Kada nedovoljno spavamo, snižava se nivo leptina ( hormon koji luče masne ćelije i koji signalizira mozgu da smo siti ), što pojačava apetit.

Osobe koje nedovoljno spavaju unose 15% više kalorija u poređenju sa onim koje imaju dovoljno sna.

Uvedite male promene za velike rezultate

Čak i male promene prehrambenih navika su dovoljne da bi se samnjila težina.Uvedite češće,a manje obroke,a masnu i slatku hranu, zamenite svežim voćem i povrćem.s vremenom,rezultati će biti primetni.

Podignite nivo serotonina

Prema istraživanju Univerziteta Šefild, čak 75% ljudi hranom poboljšava raspoloženje.

Nivo serotonina možemo povećati redovnim vežbanjem, užinanjem integralnog hleba i meda. I puno se smejte, čak i kad vam nije do toga, prvo na silu pa mic po mic do boljeg raspoloženja koje ćemo onda manje tražiti u hrani.

smiley-163510_640

Jedite tost sa sardinama.

Meni baš ovo ne zvuči mljac, ali riblje ulje pojačava elastičnost krvnih sudova i poboljšava protok krvi kroz mišiće dok vežbamo, a time doprinosi gubitku težine.

sardines-274459_640

Pijte hladnu vodu

Potrebno je dosta energije da telo ugreje vodu, potroši oko 40 kalorija.Samo je bitno da se hladna voda ne pije kad ustanemo,već kasnije.

Birajte namirnice sa niskim GI-om

I obavezno jedite proteine za užinu-idealna užina je jabuka ili bademi.

Pijte zeleni čaj

Ili beli čaj, koji je bez kofeina, a sadrži mnogo nutrjenata koji ubrzavaju metabolizam.

Stavite veliki grozd u zamrzivač

I dok gledate TV pojedite 100 g zaleđenih zrna grožđa ili bobičastog voća. Nećete ih pojesti tako brzo kao sveže, a unećete samo 60 kalorija.

grapes-444100_150

Perite zube kad god poželite nešto slatko

Umesto slatkiša, uzmite četkicu za zube.Nakon pranja, kažu da će se smanjiti želja za slatkim.

tooth-brush-297768_150

I naravno, treba da vežbamo, vežbamo,mrdamo, šetamo i opet vežbamo!

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s