Prodavnica zdrave ( zdravije ) hrane – moje nedoumice

Već dugo,dugo,skoro 6 godina razmišljam o otvaranju ovakve prodavnice.
Povremeno me uhvate periodi volje,zamišljam kako bi prodavnica lepo izgledala,kako bih stvorila tu neku finu atmosferu-jednostavno kako bih napravila jednu oazu.

Pa onda planovi o enterijeru,zadovoljnim kupcima kojima pomažem,delim osmehe,učim, isprobavam i savetujem…

blog zh     blog zh 2

Zatim počnem sa manje romantičnim planovima o nabavci,početnom kapitalu,mesečnom prometu,plati,slobodnim danima i situaciji u društvu.

Ipak,stavim na imaginarnu vagu i odlučim da ipak mogu dobiti više ako pokušam .Moj trenutni posao me umara,iscrpljuje i zatupljuje.Budim se kao po kazni i takva i dolazim na posao.Znam da bih pristala i na manja primanja,samo da se pokrenem već jednom.

blog volja

I onda iznesem svoje ideje okolini.Takva lavina pesimizma se sruši na mene.Pitanja da li sam normalna da ostavim posao,ko bi tu hranu u ovom propalom gradu uopšte kupovao itd.Naravno,pesimizam je zarazan,a iz valjanja u blatu nezadovoljstva se teško pokreće i ja počnem da razmišljam o tome,nađem dokaze da su u pravu i ostavim to za neka bolja vremena.I nastavljam po starom.

Znam,naravno, i kakva je situacija,i da ima rizika i da nema para…Ali,vredi li pokušati?Imate li vi neke slične nedoumice?Da li ste slučajno otvorili radnju zdravije hrane?Jako bih volela da čujem iskustva.

blog comfort zone

Srdačno,

Marijana

Leave a Reply

