KORPICE PUNJENE RUSKOM SALATOM

Dragi moji,

 Uskoro slavimo slavu, tačnije 16.februara i već su počele pripreme. Ja preuzmem mali deo posla, moja svekrva naravno, ogromni! Kada sam ovde došla, u Bosnu, nisam mogla da poverujem koliko gostiju dođe na slavu i koliko se hrane pripremi. Kod nas je u Jagodini bilo drugačije. Za Svetog Nikolu se pripremi lepa posna trpeza, dođu samo neki dragi ljudi, najbliži i to se bez prevelikog opterećenja proslavi.

 Ovde slavu slavimo 3 dana, dođu i bliski i daleki ljudi J Ali, tako je, kako je…

Ove godine sam rešila da napravim korpice od testa, koje ću napuniti ruskom salatom. Znači, korpice ću praviti ranije, da budu spremne za punjenje kad bude gotova ruska salata.

 Image

Ovaj nastavak teksta pišem malo kasnije, kad je prošla slava, korpice su ispale super, mada moram priznati da neki gosti nisu stavljali i korpicu u tannjir već su viljuškom vadili rusku i urnebes salatu iz njih. Valjda nisu primetili da su jestive 🙂 Što uopšte ne znam da li je plus ili minus za domaćicu.

Recept za testo sam preuzela sa sajta coolinarika od mignonne. Zamesila testo ( ja sam radila duplu meru ) od :

  • 250 g brašna
  • 1 ravna kašičica praška za pecivo
  • 1 jaje
  • 120 g maslaca ( super što nije margarin )
  • 1/2 kašičice soli
  • na vrh noža bibera
  • 1/2 kašičice slatke paprike
  •   mleka po potrebi

Zamesiti prhko testo od navedenih sastojaka, dodati mleka po potrebi da bi se dobilo glatko testo ( ja sam baš morala dosta mleka da dodam )  Ostaviti ga 1 sat na hladnom. Odgledate seriju 🙂

Praviti male kuglice i svaku utisnuti u metalne modlice. Ja sam mislila da će mi lepše ispasti u silikonskim modlama, pa sam probala. I super je ispala i veličina i oblik. Jedino što je malo duže trajalo to oblikovanje testa i popunjavanje modlica. Baš treba vremena i ljubavi.

Peci 15 min. na 180 C. Dok ne porumene.

Ohladjene korpice puniti nadevom po želji.  Punila sam ih ruskom salatom i urnebes salatom. Da sam imala malo više vremena, dekorisala bih ih još nečim.
zdrava klopica 1   zdrava klopica 2
2 thoughts on “KORPICE PUNJENE RUSKOM SALATOM

  1. Исти проблем сам и ја имала када сам спремала те корпице пуњене салатом. Прво ми је било криво што их остављају али касније сам се баш забављала гледајући како људи уствари немају појма да све што се стави у тањир мора да буде и јесте јестиво. Правило у кулинарству. 🙂 Поздрав.

  2. Da, onoliko truda oko korpica, a na kraju ih većina izbegava 🙂
    Maro, hvala na komentaru, pregledaću tvoj blog, mislim da sam videla neku interesantnu čorbu i pesto od sremuša,a i neke lepe slatkiše:)
    Pozdrav!

Leave a Reply

