Traženje slatkog rešenja – i vuci siti i ovce na broju

E tako, naslov je nekako pomirljiv i optimističan.

Hoću reći, nadam se da može i jedno i drugo. Ovaj vuk to sam ja, a u ovom slučaju bukvalno.

Šta od starih navika zadržavam?

 Moraću da zadržim neke izvore šećera, da se ne bih obeshrabrila na početku:

 √ crnu čokoladu .Podrobno sam proučila sastav i pro et contra crne čokolade, i rešila da je ona za mene o.k., naročito za hitne slučajeve, i nju nastavljam da kupujem u prodavnicama. Najviše volim Simka- crnu čokoladu, mada može i Bambi.

√ suvo voće. Suvo voće smo počeli sami da proizvodimo prošle godine i puno sam učila na tu temu.  Sasvim sam sigurna da je moje voće fenomenalno, počevši od sirovine pa preko tehnologije sušenja, do skladištenja i dorade. Uživam u suvim šljivama,  jabukama i kruškama.

√ povremene slatke izlete. Povremeno ( jednom u 5 dana otprilike ) moraću sebi da dozvolim kolač, tortu, toplu čokoladu…I to uglavnom u gostima, ili kad je baš gusto ( recimo PMS )

   pralinica

A šta bih da menjam?

 Želim da uvedem nove navike:

√ novi recepti za slatkiše bez šećera. Videla sam na blogovima da ima dosta tih recepata. Interesantan mi je rogač kao zamena za čokoladu. Rogač sam jela kao jako mala i ukusa se ni ne sećam. Takođe nisam neki ljubitelj kolača sa suvim voćem, ali vreme je da se i to proba.Onda kolači sa bananama, jabukama, medom…

√ alternativni zaslađivači. Nikako neću veštačke, to je sigurno, mada me ne privlači ni javorov sirup. Zadržala bih se na medu i ostavila kao otvorenu mogućnost da isprobam zaslađivače na bazi stevije.

√ izbaciti potpuno industrijske proizvode. I inače ne kupujem keksiće, kolače, sokove, ali eto desi se ponekad, pa bih i to stavila na listu kao podsetnik.

honeybee-153223_640

Ove nove navike izgledaju jednostavno, ali meni baš i nisu.

Prvo, treba malo više da spremam i da čak pravim i male zalihe da ne bih došla u iskušenje da kupim neku glupost u prodavnici ( kažem vam da sam zavisnik ).

Drugo, kasno uveče mi se često jede nešto slatko, baš u nezgodno vreme i tada jednostavno ne mogu da se uzdržim.  Znači, moraću da vežbam disciplinu.

I treće, moraću da zabranim unos slatkiša u kuću, što malo nije fer prema mom mužu, ali… biće dobro i njemu 🙂

Želim sebi puno uspeha i javiću kako mi ide i kako ide isprobavanje recepata!

Leave a Reply

